torsdag 4. oktober 2012

Liten oppdatering!


Hei J
Dagene fyker så alt for fort for tiden. Skulle så inderlig ønske det var litt mer timer i løpet av et døgn, men hallo så gøy jeg har det. Koser meg sikkelig om dagen, og nyter at det er travelt, for det er jo bare positivt i disse tider før åpningen.

De siste dagen har jeg vært i banken, snakket med regnskapsfører, svar på en haug med e-poster, og fått fantastisk god hjelp av min kjære og min kjære søster til maling i butikken. Et mer effektivt lag skal du lete lenge etter (ifølge meg selv, for her går det unna) J. Så nå skal det kun tas et strøk til, så er vi ferdig med malingen også. Også må de som legger golv, få lagt golvbelegg.


Her maler min søster!


I dag stod det til og med et lite stykke om butikken i karmøybladet, og det er selvfølgelig stas. Les mer om det her https://www.buyandread.com/reader.htm?pub=karmoybladet på side 16 J

Kan jo fortelle at jeg også har fått med en lærling på lage. Hun heter Iren Erga er 21 år, og har litt butikk erfaring ifra før av. Dette er en kjempe positiv og snill jente, som skal jobbe hos meg 100 % fra 1. November.


Iren

Slenger ved et bilde av meg selv også, så dere kan se hvem jeg er!

Slenger ved noen bilder av oppussingen.





Ha en God Natt så snakkes vi snart J   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar