søndag 7. oktober 2012

Kolleksjonen kids up og Dxel

Hei håper dere har hatt en flott helg. Jeg selv har arbeids helg på sykehuset, så jeg har ikke fått gjort noe selv i butikken i helgen. Nå begynner golvet og ta form, og jeg regner med at på tirsdag så skal også golvbelegg ha blitt lagt. Det gleder jeg meg stort til, for da kan vi begynne å henge opp hyller og knagger og det som hører med.

Etter hvert som jeg får varer tenkte jeg og ta bilder og legge ut på bloggen til dere. På fredag var jeg hos kids up og Dxel og valgte klær og når dette var gjort var alle bestillinger i boks. I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere litt av kolleksjonen jeg får inn fra kids up og Dxel.









Bildene er lånt fra Dxel og kids up 

Håper dere likte kolleksjonen, gleder meg til og vise dere resten når det kommer! 
Ha en flott søndag videre, så snakkes vi snart J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar