søndag 14. oktober 2012

God Kveld

God Kveld alle sammen!

Håper dere har hatt en fantastisk flott helg.

På Fredag var gulvet ferdig i butikken, og dere kan tro jeg var lettet når de endelig var ferdig med det. Var litt stresset om hvordan det kom til og bli, og om de ble ferdig i tide.Men nå når det er gjort er jeg veldig mye mindre stresset kan dere tro.

Jeg har i helgen fått god hjelp av gode  venner og familie som har hjulpet meg med listing og maling, så her går det unna. Det er fremdeles litt som må opp før innredningen kan skrues opp på vegger, men det er jeg snart ferdig med. De som fikser innredningen i butikken for meg  kommer neste mandag, så det blir veldig spennende.

Gleder meg til og viser dere det ferdig resultatet og ikke minst til åpningen :)

Når siden på facebook runder 500 så tar jeg en trekning, de som er med er de som deler siden min. Så husk og del https://www.facebook.com/ToffeBarnAs :D

Ha en fantastisk søndags kveld så snakkes vi om ikke så lenge!

Slenger ved et bilde av min herlige tante unge som var modell for Tøffe Barn ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar