søndag 30. september 2012

Litt om oppussingen


God Kveld alle sammen J
Nå har jeg og min kjære inntatt godstolen etter mye jobbing denne helgen, og skal nyte resten av kvelden med film.

I løpet av helgen har min samboer og Hans Inge fått panel på veggen. Så nå begynner jeg og se hvor flott butikken kommer til og bli, er så gøy når du ser resultater. Vi fikk også pusset ferdig alt som skal males i løpet av uken som kommer. I morgen kommer de tilbake de som holder på med golvet. Før så lå det teppe i butikken, som var nok så gammelt. Dette er nå revet, og golvet skal rettes (huset er 100 år, og det viste på gulvet). Når golvet er rettet skal det legges golvbelegg, noe som jeg tror blir veldig bra. Jeg har  også vært til innkjøp av vegghengere til klær og stativer til butikken, gleder meg til og vise dere etter hvert. Nå gleder jeg meg veldig til og få klær i butikken, og henge dem opp noe som skjer i midten av oktober. Gled dere her kommer det masse flotte barne klær!

Ønsker dere en fortsatt fin kveld, så snakkes vi J

Bilde lånt fra tappa nakki

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar