mandag 8. oktober 2012

Konkurranse

Hei!

Siden det ikke er lov og kjøre i gang konkurranser på facebook, tenkte jeg og gjøre det her.

Konkurransen går ut på og dele Tøffe Barn siden på facebook https://www.facebook.com/ToffeBarnAs trykk her for og komme til siden.

Når du har delt siden på facebook skriver du under dette innlegget, slik at jeg kan se hvem som har gjort det. Når Tøffe Barn siden når 800 likes trekker jeg et gavekort på verdi 500 kr.

Setter utrolig stor pris på alle dere som tar dere tid til og dele siden min. Har du gjort det, og skrevet på facebook at du har delt, skriv gjerne en kommentar under her igjen slik at det er lettere for meg og ha kontroll.

God Natt til dere alle!

26 kommentarer:

  1. Veronika Øvrebøoktober 08, 2012

    Delt :D

    SvarSlett
  2. Cathrine Støleoktober 08, 2012

    Delt ;-)

    SvarSlett
  3. Anette Ådlandoktober 08, 2012

    Delt :-D

    SvarSlett
  4. Jeanette Håkonsenoktober 09, 2012

    delt:)

    SvarSlett
  5. Delt! :)

    Mvh Vivian Særsten

    SvarSlett
  6. Irene Larsenoktober 09, 2012

    Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Gunn Elisabeth B. Amundsenoktober 10, 2012

    Delt:)

    SvarSlett
  8. Aina Konstance Simonsenoktober 11, 2012

    Delt igjen :D

    SvarSlett
  9. Delt! Gleder meg til å se butikken din :)

    SvarSlett
  10. Anette Ådlandoktober 14, 2012

    Dele på adle sider ;)

    SvarSlett
  11. Terese Vårvikoktober 14, 2012

    Delt igjen:)

    SvarSlett
  12. ramona dallandoktober 14, 2012

    delt:)

    SvarSlett
  13. Line Tendøoktober 16, 2012

    Delt :)

    SvarSlett
  14. dælt =)Jarle Jakobsen =)

    SvarSlett
  15. Delt opp til flere ganger såklart :)

    SvarSlett