søndag 21. oktober 2012

Lenge siden sist

Hei og god kveld alle sammen :) 


Nå er det lenge siden jeg har latt høre fra meg. Dette pga noe som skjedde på privaten, mye jobb og arbeid i butikken. 


Nå begynner ting og nærme seg, og det er kun 11 dager til åpning av butikken. Jeg har fått masse varer, og gleder meg til å få dem hengt opp. Og ikke minst viser dere de fantastiske plaggene :) 


I kveld tenkte jeg at jeg skulle viser dere noen smakebiter på noe hjemmelaget jeg skal selge i min butikk. Jeg har ei som heter Irene Larsen, som er en av de flinkeste jeg vet om til og hekle. Hun lager alt fra himmel og jord, og i min butikk skal jeg selge tøfler som er blitt mega populær, slik at dere kan få gleden av og kunne kjøpe de. 


Her er litt info om de: Hvite med lilla såle og topp:Jentetøfler heklet i ull-garn, fåes i str 0-3mnd, 3-6 mnd og 6-12mnd.Guttetøfler: Heklet i ullgarn, fåes i str 0-3mnd, 3-6 mnd og 6-12mnd.
Babyboots med knapper: Heklet i ullgarn, fåes i str 0-3mnd og 3-6mnd. Kan også fås i større størrelser, men de mister den fine formen da.


Hvite dåpstøfler: Heklet i akryl/polyestergarn og fås med rosa eller blått sløyfebånd. Passer perfekt til dåpskjolen  Hekles i str 0-3mnd 
Alle størrelsene er cirka-størrelser. Alle småføtter er ulike, noen vokser fort utav en størrelse, mens andre kan ha 0-3mnd til de er over halvåret.


Ønsker dere en forsatt fin søndags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar